Metode de relaxare propuse părinților

  • Treziți-vă la 15 minute devreme pentru a respira. Respirația profundă ajută corpul și mintea să se pregătească pentru acea zi.
  • Scrierea tuturor întâlnirilor este utilă. Este dificil să ne bazăm pe memorie când suntem atât de ocupați.
  • O altă strategie este să învățați că este bine să spui “nu". Spunând “nu" proiectelor suplimentare, activităților sociale și invitațiilor poți diminua stresul.
  • Mențineți un jurnal sau un jurnal este de ajutor pentru a procesa emoțiile noastre.
  • Fii flexibil. Dacă podeaua nu este ștearsă sau casa nu este aspiră, este bine. Trebuie să fim bine cu faptul că nu putem face totul. Trebuie să ne liniștim și să ne acordăm prioritate.
  • Stând de vorbă cu un terapeut, prieten, partener sau antrenor de viață este un mod fenomenal de reducere a stresului. După ce vorbesc cu un părinte într-o sesiune, pot auzi diferența în vocea lor, devin mai puțin stresați și se simt mai bine pentru a împărtăși.

LisaMarie Bernardo – antrenor de viață certifcat-Life Coach-care îi ajută pe părinții și îngrijitorii aflați în nevoie.  www.lisamariebernardo.com